قوانین و ضوابط شرکت در مسابقه طراحی لوگو جشنواره ملی تبلیغات

در دنیای امروز که رسانه ها آن را تبدیل به دهکده جهانی کرده اند و فناوری های نوین نقش بزرگی در باور انسانها دارند؛ تبلیغات نیز روز به روز با شیوه هایی تازه، طرحی نو در می اندازند.

در ایران اسلامی نیز هنر- صنعت تبلیغات، پا به پای همتایان خود در جهان پیش رفته و روند رو به رشدی را تجربه می کند.

از همین رو بر آن شدیم تا در رخداد بزرگی تحت عنوان " جشنواره ملی تبلیغات" عرصه ای را فراهیم کنیم تا بزرگان، فعالان و نظریه پردازان تبلیغات را گرداگرد یکدیگر جمع کرده تا این جمع فرهیخته، دانش خود را از دریای بیکران تبلیغات با همه به اشتراک بگذارند.

این جشنواره با رویکرد برگزاری یک رقابت هدفمند قصد دارد تا ضمن پاس داشتن فعالیت های تبلیغی کشور از برگزیدگان و نخبگان تبلیغات در مراسمی باشکوه تقدیر به عمل آورد. 

 

از همین رو دبیرخانه جشنواره ملی تبلیغات در نظر دارد طراحی  نشانه (لوگو) این رویداد مهم ملی را به مسابقه بگذارد.  لذا از اساتید طراحی،‌ هنرمندان گرافیک، دانشجویان و علاقه‌مندان دعوت می‌شود آثار خود را  به نشانی دبیرخانه جشنواره ملی تبلیغات ارسال نمایند.

 

ضوابط مسابقه:

- هر طراح مجاز به ارسال سه اثر خواهد بود. 

- طرحهای ارسالی در فرمت png با حجــم حداکثر 50 کیلو بایت ، با حداقل وضوح 80  و در ابعاد حداقل 234*160 پیکسل تهيه شود.

- نشانه می تواند بصورت نوشتاری، تصویری و یا ترکیبی باشد. 

- نشانه باید به صورت رنگــی و تک رنگ قابل استفاده باشد. 

 - نشانه باید در ابعاد کوچک و بزرگ، خوانایی و تناسب ظاهری و مفهومــی خود را از دست ندهد.

- نشانه نباید در کل و جزء  با سایر نشانه ها و نمادهای ثبت شده ایرانی و خارجـی تشابه داشته باشد.

- در طراحی نشانه باید از پرداختن به کلیشه‌های رایج پرهیز گردد.همچنین از طراحی لوگو های شلوغ و غیر واضح خودداری فرمایید.

- طرح باید با تغییر اندازه و استفاده در بخش‌های مختلف، ساختار خود را حفظ نموده و قابلیت اجرا با مواد (متریـال) مختلف را داشته باشد. 

- دبیرخانه جشنواره ملی تبلیغات مختار است که از آثار انتخاب شده به عنوان نشان رخداد و فعالیت های مرتبط استفاده نماید.

 

اولویت های هیات داوران:

- طرح ارائه شده باید ساده، زیبا، گویا، قابل رویت سریع و صریح برای مخاطب و مطابق با معیارهای هنری باشد.

- نشانه (لوگو) باید ویژگی‌های تاثیرگذار فرایند تبلیغات را بازنمایی کند. 

- برخوردار از وجوه فنی، هنری، و زیبایی‌شناختی باشد.

- در همنشینی با رسالت جشنواره  تناسب داشته باشد.

 

مهلت دریافت آثار و داوری:

آخرین مهلت دریافت آثار تا پایان 1395/10/30 است. آثاری که بعد از این تاریخ ارسال شود، داوری نخواهد شد.

  

 

نحوه ارسال آثار:

 

*ارسال الکترونیک

ارسال آثار از طریق سایت مقدور بوده و متقاضیان می بایست پس از مطالعه کامل متن و شرایط ثبت نام، روی آیکون ثبت نام و ارسال اثر کلیک کرده و مراحل ارسال اثر را کامل نمایند.

*ارسال به صورت حضوری

در صورت ارسال آثار به صورت حضوری، متقاضیان می توانند در ساعات اداری به آدرس ذیل مراجعه کرده و اثر خود را به دبیرخانه جشنواره تحویل نمایند.

*ارسال پستی

متقاضیان می توانند با در نظر گرفتن بُعد مسافت و در نظر گرفتن مهلت ارسال آثار، اثر خود را به دبیرخانه جشنواره پست کنند.(در صورت تاخیر مرسوله پستی پس از مهلت مقرر، اثر در مسابقه شرکت داده نخواهد شد)

 

خدمات مجازی

  • اپلیکیشن اندروید
  • اپلیکیشن ios
  • دریافت کارت حضور در جشنواره
  • باشگاه برترین ها
  • تالار گفتگو
  • خلاقیت در تبلیغات
  • مقالات
  • سمینار و همایش

آدرس:

میدان توحید – خیابان شهید طوسی – بعد از خیابان اسکندری شمالی – پلاک ۱۰۰ – طبقه دوم – واحد ۳

تلفن:

۶۶۵۶۴۴۵۸-۶۰
خبرنامه ایمیلی
نام (*)
ورودی نامعتبر است

ایمیل (*)
ورودی نامعتبر است
خبرنامه پیامکی
  1. نام(*)
    ورودی نامعتبر است
  2. شماره همراه(*)
    ورودی نامعتبر است