"برترین های تبلیغات ایران (جشنواره ملی تبلیغات)" به‌عنوان بزرگ‌ترین رویداد رقابتی سالم با هدف معرفی و تقدیر از الگوها و آثار برتر تبلیغاتی، ارتقای کیفیت تولیدات تبلیغاتی و بهینه‌سازی هزینه‌های تبلیغات در کشور، دومین دوره خود را در روز 25 بهمن‌ماه سال 1395 برگزار خواهد کرد.

 در این دوره، فرآیند داوری و مسابقه جشنواره در بخشهای اصلی و ویژه به‌قرار زیر برگزار خواهد شد:

الف) بخش اصلی:

رشته

مصادیق فعالیت ­ها

شاخص ­های ارزیابی

برنامه‌های جامع و یکپارچه تبليغاتي(کمپین)

    اين بخش مربوط به بررسی کمپین‌های جامعی است كه توانسته‌اند از همة ابزارهاي لازم بهره بگيرند .

    نحوه بررسی و درک مسئله، راه حل و ایده، نحوه اجرا و نتایج حاصل از کمپین

تبلیغات دیداری و شنیداری

    اين بخش شامل انواع آگهی‌هایی است كه در تلويزيون، سينما و فضاهاي مجازي به نمايش گذاشته می‌شوند . مانند انواع فیلم­ها

    آگهی خلاق و یا استفاده خلاق از رسانه

آگهي محیطی و چاپي

    اين بخش شامل پوستر و انواع آگهی‌هایی است كه در روزنامه‌ها، مجلات، آگهی‌نامه‌ها به چاپ رسيده است .

    آگهی خلاق و یا استفاده خلاق از رسانه

تبلیغات ديجيتال

    اين بخش شامل فعالیت­ هایی است كه در محیط‌های ديجيتال و رسانه‌های نو اجرا شده است . این فعالیت­ها می­تواند شامل محيط وب، موبایل‌ها، اپلكيشن ها، شبکه‌های اجتماعي و از اين قبيل  باشد.

فعالیت­ های خلاق یا استفاده خلاق از ابزارهای دیجیتال

تبليغات مستقيم و حمایتی

    اين بخش شامل انواع فعالیت­های فروش حضوري يا غيرحضوري، پخش نمونه، فعالیت‌های فروشگاهي، ابزارهای معرفی و ارائه در جلسات حضوری و مانند آن است مانند بروشور، کاتالوگ، تراکت و پوستر

فعالیت ­های خلاق یا استفاده خلاق از ابزارهای تبلیغات مستقیم

فعالیت ­های
 روابط عمومي

    اين بخش شامل فعالیت­ های روابط عمومی، خبرسازی، خبرپراکنی، کنفرانس مطبوعاتی، مدیریت بحران، کنترل و هدایت فضای شبکه‌‌های اجتماعی است.

فعالیت ­های خلاق یا استفاده خلاق از ابزارهای روابط عمومی

طراحي و برندينگ

    اين بخش شامل انواع فعالیت های طراحی مربوط به طراحی برند در هر سطحی را شامل می­شود؛ مانند بسته‌بندی و ....

فعالیت­ های خلاق یا استفاده خلاق از ابزارهای برندینگ و بسته بندی

مطالعات و تبلیغات مرتبط با تبلیغات

    اين بخش شامل فعالیت­ های تحقیقاتی و یافته ­هایی است که در اجرای فعالیت­ ها یا کمپین ­های تبلیغاتی به طور موثر مورد استفاده قرار گرفته باشند.

فعالیت­ های موثر یا استفاده موثر از تحقیقات و اطلاعات

 

 

ب - بخش ویژه:
در دومین دوره جشنواره، در بخش ویژه، در سه حوزه تبلیغاتی، آثار ارسالی موردبررسی و داوری قرار خواهد گرفت:

این بخش با توجه به تأکید و سیاست­های اداره کل تبلیغات و اطلاع­رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بر اقتصاد مقاومتی در حوزه فرهنگ، هنر و تبلیغات، در این دوره جشنواره در چهار محور زیر مورد توجه جدی خواهد بود.

  1. مدیریت مصرف
  2. ترویج تولید و مصرف کالاهای ایرانی
  3. تبلیغات معطوف به افزایش صادرات
  4. فعالیت­های تبلیغاتی معطوف به کاهش واردات

آن دسته از آثار تبلیغاتی که در راستای سیاست­های اقتصاد مقاومتی تولید شده باشند، در صورت تأیید اداره کل تبلیغات و اطلاع ­رسانی، تقدیرنامه ویژه اقتصاد مقاومتی با امضای وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت خواهند نمود.

  در این بخش فعالیت­های مربوط به تبلیغات مبتنی بر فرهنگ سازی و استفاده صحیح از خدمات عمومی مورد بررسی قرار خواهد گرفت. مثل دفع به موقع زباله

  در این بخش فعالیت­های تبلیغاتی که با هدف انجام مسئولیت اجتماعی انجام می‌‍‌‌پذیرد، مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت. نظیر فعالیت­های عام­ المنفعه یا مدرسه‌سازی

ج) بخش طراحی لوگو جشنواره:

خدمات مجازی

  • اپلیکیشن اندروید
  • اپلیکیشن ios
  • دریافت کارت حضور در جشنواره
  • باشگاه برترین ها
  • تالار گفتگو
  • خلاقیت در تبلیغات
  • مقالات
  • سمینار و همایش

آدرس:

میدان توحید – خیابان شهید طوسی – بعد از خیابان اسکندری شمالی – پلاک ۱۰۰ – طبقه دوم – واحد ۳

تلفن:

۶۶۵۶۴۴۵۸-۶۰
خبرنامه ایمیلی
نام (*)
ورودی نامعتبر است

ایمیل (*)
ورودی نامعتبر است
خبرنامه پیامکی
  1. نام(*)
    ورودی نامعتبر است
  2. شماره همراه(*)
    ورودی نامعتبر است